vacature financieel administratief medewerker (m/v)

Financieel Administratief medewerker

 

In deze veelzijdige administratieve functie binnen een compact team ga je je bezighouden met allerlei verschillende administratieve processen.

Het betreft een fulltime functie (30 - 38 uur)

 

Wat ga je precies doen?

Je zorgt voor een soepele afhandeling van alle voorkomende werkzaamheden op het financiële vlak. Je gaat je richten op de volgende resultaatgebieden:  crediteuren- en debiteurenbeheer, registratie en controle van inkoopfacturen,  facturatie, urenregistratie,  bank- en kasboekingen. Daarnaast draai je je hand niet om voor algemene ondersteunende werkzaamheden.

 

Wie ben jij?

Je bent klantgericht, neemt graag initiatief, je houdt van aanpakken en bent sterk in plannen en organiseren. Natuurlijk heb jij een prima cijfermatig inzicht en vindt je het leuk om in een no-nonsense team te werken dat de klus elk dag klaart!

 

Functionele kennis en vaardigheden:

• MBO werk- en denkniveau

• Opleiding in financiële richting

• Minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie

• Kennis van Microsoft Office, met name Excel

• Inzicht in administratieve procedures

 

Kom jij het best tot je recht in een bedrijf waar een platte structuur, korte lijnen en open communicatie vanzelfsprekend is? Dan weet je zeker dat je hier goed zit!

 

Richt je sollicitatie en cv aan administratie@albema-robema.nl t.a.v. Dhr. Sleegers.